25 Kasım 2011 Cuma

bana göre hayat onlara göre bayat..

yargılamayın bence.
herkesin hayatı kendine göre.
mesela kahve bağımlısı olabilirim ben,
diğeri alkolden kafayı sıyırmışken.
bana göre konuşmaktır belki gerçekleri en uç nokta
diğeri susarken hatanın karşısında
dedim ya yargılamayın
herkesin yaşadığı kendine
aşkı, hayalleri, saçmalığı...
deli de olabilirim ben sana göre
sıkıcı da olabilirsin sen bana göre
belki öpüşmek hiç bir şey onlara göre ortalık yerde
ama belki bu bir ayıp başka onlara göre
belki Adem yedi ilk elmayı benim dünyamda
belki Havva suçsuzdur bana göre
ya da belki bahane buldular ikisi için de olamaz mı?
yargılamayın kimseyi
utanmayın da öyle ufacık şeylerden
utanç var mıydı  bilinç olmadan önce
suç işlerseniz o başka
suçla hata kesinlikle aynı şey değiller hayatta
görecenin de sınırı var tabii.
yargılamayın da abartmayın da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder