26 Kasım 2011 Cumartesi

ben mi konuştum kendimle...

şişşşş sus kendimi dinliyorum
saatlerdir şarkı söylüyor yeni başladı anlatmaya
neyin var ,dedim,
demez olaydım.

bir geçmişim ve geleceğim var ,
sorumluluklarım ve bir yandan da soğuduklarım var dedi.

e iyi, dedim
çünkü benim hiç bişeyim yok gibi.
iyiymiş.

yerin de olsam söylemezdim o lafı,
yaşamadın benim yaşadıklarımı.

 ne  yaşadın ki, demişim birden
yaşa-mak çok farklı bir kavram dedi
yaşa-y-abil-mek de apayrı

hay yaşa, dedim.

ben yaşa-dım
ama yaş-y-abile-me-dim dedi.

neyi, dedim

anı, dedi.
ben geçmişte tıkıldım kaldım
önümü düşünmekten bıktım usandım
sonra bugün şarkı dinlerken söylemeye başladım
farkettim ki çok uzak kalmışım dedi

neyden, dedim

derin bir nefes aldı daha doğrusu yine tıkandı

senden, dedi
iyi ki geldin, iyi ki buldun beni
yoksa gidiciydim diye korktum ben de
çünkü gidenler beni pek sevmez gibi....
ben gittim kendimden, sevdim mi sanki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder