26 Kasım 2011 Cumartesi

kahve.

Gelin bir kahve içelim , ama Türk kahvesi olmasın
içersem falıma baktırırım ,
inanmıyormuş gibi yapar inanırım
güzel bir şey söylerler ümitlenirim
2 kaşık nes-kahve  koyun bir kaşık şeker
fazlasına ihtiyacım yok
azına da razı değilim...
gelin bir kahve içelim
günümüz insanlarından bahsetmeyelim
hayvanlarından da
kendimizden bahsedelim.
bir cümle ben söyleyeyim sizin hakkınızda
bir cümle siz benim hakkımda
doğruyu konuşalım 9 köyden kovulalım hadi
elbet buluruz bir köy kabullenecek bizi
ya da oluveririz bir mülteci
kimliksiz olmayı hiç düşündünüz mü
ya da hiç olmamayı
ne kaybederdi siz olmasanız dünya
ya da biz ne kaybederdik yaşamasaydık buralarda
mesela 'bana sordunuz mu doğururken' diye bir savunmamız vardır ya hepimizin
sorsalardı ne derdiniz hiç düşündünüz mü...
neyse  ketıl da ısıtmayacağım suyu ,
uğruna beklemediğim şeyler bana zevk vermiyor
çaydanlığı ateşe koydum ...
yaklaşık olarak 10 dakikanız filan var
kahvem de bitti bitiyor..
gelin..
içelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder