27 Aralık 2011 Salı

4 kala...

yeni yıla şööööyyle bir yandan bakıyorum,
bakıyorum çünkü samimi gelmiyor tıpkı diğerleri gibi
değişen tek şey eskiden saftım inanırdım hemen
şimdi de iyi bir safım ama iki kere düşünen...
önce eski yılı anar herkes
iyi mi geçti kötü mü
başarılı mıydı mutlu etti mi....
kimileri çatar kaşlarını
kimilerinin yüzünde koca bir gülümseme zamanı...
bana sorarsanız ,
İKİBİNONBİR! seneye de giyersiniz mantığıyla bize verilmiş bir yıl gibiydi
 İKİBİNONİKİde de  kullanırım diye gözyaşlarımı
belli aralarında anlaşmış bunlar..
diğer detaylara gelince...
öyle yeni yıl için dilek tutalım, kırmızılarla kuşanalım
Noel Babaya inanmasak da varmış gibi yapalım
Superman olamasak da geyik gibi davranıp gökyüzünde dolaşalım filan bunlar hikaye arkadaşım.
Tamam hayal kuralım ama kararında olsun
fazla uçup kırıklık yaşamayalım..
neyse...
amacım kimseyi eğlencesinden etmek değil, ki ben de eğlencenin dibine vurmak için yaşayacağım o günü
fakat kabullenmeniz gereken bir şey var ki
attığınız tarihlerdeki '2' rakamı,
yeni yıl kazaları ve sarhoşluk itirafları ,
cepleri boşaltan parti ücretleri
soğuk havada çekilen taksi rezaletleri
elit olmaya çalışıldığı için bir gram mutluluk içermeyen kasıntı İstanbul alemleri
ve hatırlayamadığım daha bir çok küçük, garip ama düşünülmeye değer ayrıntılar dışında
hiçbir şey değişmeyecek hayatınızda 1 ocak sabahında...
yine amacım planlarınıza leke kondurmak değil...
biraz gerçekçiyim hepsi bu...
şimdi bir daha şöooyyle bir yandan bakıyorum yeni yıla,
hadi sevinin biraz
bana  yakışıklı görünüyor, sahiden....
biraz da güzel diyebilirim açıkçası
ve dürüst olmak gerekirse umutluyum böyle ipte sallanıyor da olsa düşüncelerim...
yeni her zaman daha iyidir
yeni olan özenle kullanılır
yeni olan ayrı bir rafta saklanır
yeniyi sever insanlar
ben de severim
yeni demek beyaz demektir bana göre
riskli ama huzur verici yerine göre
evimde giricem yeni yıla ,
gülücüklerimi paylaşacak insanlar da olunca ne ala.
tek isteğim Victoria Secret izlemeyelim:D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder