28 Ocak 2012 Cumartesi

anlat ki çözülsün dilim;)

bana hikayeni anlat..
bir sebebi yok, anlat işte dinleyeyim..
kendimden farklı bir hayat göreyim
o hayatta kendi yerimi bileyim
soru sormayayım sana
sen o kadar beni bil ki
direk cevaplarını anlat bana ...aslında, o da cevap gibi olmasın
doğal olsun , hani nasılsın der gibi olsun anlattıkların
öyle  vay be dedirtecek bir hikaye arama anlatmak için
ben doğduğumda çok tatlıymışım desen bile gülerim ben
ya da sıradan bir çocukluğum oldu de buruk bir gülümseme yerleşsin yüzüme
yani basit şeyler aradıklarım
huzur onda saklı ben buna inanırım....
ben böyle duramam oturduğum mekanlarda uzun süre
isterim ki sen de durama
içeceğimiz bir çaysa da gidelim başka sandalyelerde oturarak içelim
gözlerini dinlerim ben, sen anlat...
telefonlarımızı kapatır, aklımızı boşaltır sadece birbirimize odaklanırız
çünkü ben nefes alabildiğim zaman kendimden geçerim...
mutluluğu bardağa koydum, bu suyun içinde de ,
inanır sana onu içerim...
ama önce kendine inandır beni
hikayende gerçeği gördüğü gibi sarılır sana düşüncelerim..
ben isteyince severim,herkes gibiyim, inanmazlar ama şaka değilim:)
hayal kurmayı severim, sen de katıl isterim
ama önce sen şu meşhur hikayeni anlat bana....
sayfa atlamadan,
fazla da ayrıntıya kaçmadan...
ben kaldığın yeri işaretlerim ki
kalktığında benle devam edebilsin ellerin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder