4 Ocak 2012 Çarşamba

Çürük...



eski zamnlardan kalma bir radyo düşün
sonra hani çalışmıyor üstüne vuruyorsun
kalbimin üstüne  vurdum
dinlemeye çalıştım ses çıkarmadı çünkü
bazen hiç bir kelime bulamazsın  o boşluğa yerleştirmek için
bazen en anlmalısını seçmeye çalışırsın 
en büyük etkiyi yaratmka için..
Bu akşam çok uğraştım........
---
çürük...
aradığım kelimeyi dişimde buldum...
hani tatlı birşey yiyince acı hissedersin ya
meğersem dolgum düşmüş, dişim çürümüş
içim çürümüş....
güzel bir şey belirince hayatımda
tadına varamıyorum  kötüsünü de düşünmeden
bazen düşünmeden hareket edeyim diyorum
sonra onu nasıl yapacağımı düşünmekten yine ilerleme katedemiyorum.
çıkmaz sorulara cevaplar
dönülmez yollara , kestirme sokaklar
söylenmez sırlara farklı boyutlar
kaybettiğim zamana yepyeni dakikalar arıyorum
emin değilim gözyaşlarımdan da kahkahalarımdan da 
tek bildiğim alışmak zorundayım bu duruma,
Aynaaya baktığımda fazlasını görebilmeliyim artık 
Ne Sophi'nin dünyasındayım ben ,
ne de Alice'in harikalar diyarında...

   Yağmur Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder