10 Ocak 2012 Salı

kalem keskindir...

Klavyenin tuşları yerine bir daktilom olsaydı daha çok havaya girebilirdim...Belki biraz film repliği yazmaya başlayıp yarım bile bırakabilirdim o heyecanla...Küstahlık etmeyeyim şimdi  kağıt da işimi görür açıkçası...Bütün olay hissedebilmekte.Bu playback yapan bir müzisyenin verdiği konserden ne kadar duygu alabildiği gibi bir şey...Kurşunun , kağıda değiyorsa yaşarsın....Her şey sana bağlıdır.O noktayı koyarsın susarsın...Üzerine bir gözyaşı dökersin , hikayeyi dağıtırsın..Kahve içersin yanında,biraz  rengini katarsın.....Saat tik tak demekten vazgeçer artık sen zamandan uzaklaşırsın...Ben bunları söylerim böyle konuşurum da , bana sen hep yaşar mısın der gibi etrafım.Yok ben yaşamam, sadece o dediklerim bazen uğrar bana.Bazen'leri çok sever benim bünyem.Bazen öyle bir dolar ki beynim, kalbim, ellerim , enerjim, patlayacak bir durum ararım, yazarım!  derim, yazarım bir gün  böyle bir şey olursa bana , yazamam...O ilk cümle bir türlü başlamaz.Çünkü bir şey olmuştur ya ...Zaten olmuş bir şeyi anlatmak kadar zor olanı yoktur.Açık, net eksiksiz ve gördüğün gibi anlatılmalıdır olmuş bir şey...Bir de olmadığını düşünsene oh kafa rahat.Hayal gücünle oyun oynamaya çık, seksek oyna, sobele kendini, sonra yerden yüksek de yen birilerini, en yüksekte sen ol , bir de ebe ol bir kaç zaman sonra.Ebe olmayı da hisset, gözün açık olsun , suratın tek...Ebe olmak zor iştir öyle herkese gelmez pek...Vazgeçmeyeceksin, savaşacaksın, dostunu düşmanını oyun da olsa göz önünde tutacaksın....Olmamış bir hikayeyi anlatmak tatlı gelir...Ne dersen de yalancı olmazsın, sonra yargılanmazsın, çünkü daha olmadı dersin, ama olacak, önleminizi alın yoksa günah benden çıkacak...Sonra o olmamış hikaye bir gün oluverince , dur şunu bir daha yazayım dersin...Bu sefer farklı alırsın olayı, doğru da yazmışsındır aslında yine, ama hikaye bambaşka olmuştur şimdi.Sonucu bile aynıdır neredeyse senin yazdığınla öncesinde.Suç onu  gerektiği gibi yaşayamayanda kalır...Sen aslında iki farklı yönden bakmışsındır; olmadan önce olduktan sonra, hani  görmeden yorum yapıp değiştirmek gibi sonra...İşin içinden çıkamayınca üç noktayı dayarsın sonuna....

Kahven bitmiştir dur yenileyip geleyim dersin...Sonra o gelmek için kılı kırk yaran periler kaçıverir sen dönene kadar.Oturur bütün o sesli sessiz harflerinin karşısında anlamsız anlamsız bakakalırsın..
-Nerede kalmıştım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder