2 Nisan 2012 Pazartesi

laylaylom

'The Vow' Bizim Türkçe'ye çevirdiğimiz haliyle 'Aşk Yemini'.Uzun zamandır romantik film izlemeyen daha doğrusu adam gibi bir film izlemeyen bendenizi çok derinden vurdu.Konu genelleme yaparsak her zamanki  aşk meşk falan filan.İşte bu kıt düşünceli romantik olmayan insan bakış açısı.Konuda özele inilince dikkat çekilesi olan yer ise gerçek bir hikayeden alıntı olması yani bu yaşanılanların, duygunun ve görünen köy kılavuz istemez olaylarının gerçek olabilecek potansiyelde olması.Zaten benim bir süreliğine dengemi bozan da bu oldu.Hani aşkın (hani şu herkes tarafından en az 3 kez tanımı yapılan ama bir türlü asıl anlamı ortaya çıkmayan ve bir asır daha da en azından çıkmayacağı açık ve net olarak bilinen  şirin görünümlü şeytan şey)hah işte onun var olabilecek kapasitesi olması.Yani aslında ben aşk diye bir şeyin varlığına inanmazken dünyanın bir yerinde herhangi bir yerlerde gerçekten var olmuş  bir çiftin bunu yaşamış,  kendilerini bir takım olaylar çerçevesi içinde bulmuş,ve tüm bunlar üzerine onları konu alan  bir hikaye yazılıp film oluşturulabilmiş olması, bana 'E be yağmur senin yaptığın da iş mi , geyik muhabbetiyle nereye kadar bak insanlar daha ne yapsınlar seni inandırmak için 'dedirtti...Kısmen doğru olsa da benim de kendime göre sebeplerim var tabi.Sebepsiz bir olgu olmaz .Ufacık da olsa bir yerlerden hayatı erteleyeceksek de sebepleri yakalamak lazım illa ki.Hani bir insan boş boş oturup sadece bir noktaya bakıyorsa bile bir sebebi vardır besbelli.Benim bazen inancım kuvvetleniyor bazen sönüp gidiveriyor.Ağzımdan çıkan iki kelimeye bakan birileri var ama o iki kelimeyi de anlayan az.Konuşmamı seven bir kaç kişi var ama bana bir şeyler anlatmak isteyenler  genelde olmaz.Beni görünce ne haber nasıl gidiyor diye soranlar var ama cevabını adam gibi dinleyen bir elin parmak sayısından fazla olmaz.Kısacası karşıma çıkan çok insan var ama yanımda duran az....Şimdi bu yazının sonu gelmiyor gelemiyor nedendir bilinmez ama bu sefer en azından bu yazıyı  sonunu getiremediğim için taslaklar bölümüne atmayacağım, kaldığım yere kadar okursunuz.iyi geceler.(kaldım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder