30 Mayıs 2012 Çarşamba

Genç bir kadınım...Oyun hamuru değil!

Yeter artık girmeyin özelimize, içimize, ailemize, 
Karışmayın aile olmaya çalışan karakterlerimize,
İlgilenmeyin kişisel  geçmişimizle , geleceğimizle, 
Yorum yapmayın sevgimize, aşkımıza , öfkemize... 
Sınır koymayın çayımıza, şekerimize, sevişmelerimize , düşüncelerimize,
İnanamıyorum  duyduklarımıza, gördüklerimize...
Bakmak istemiyorum geleceğimize;bu beni ürkütüyor.
Kadın olmaktan gün be gün uzaklaştırıldığımı hissediyorum
Belki de soğutulmaya çalışıyorum ,
Özgürlüğümden...
Hele ki daha kadın olduğumu yeni yeni hissederken..
Değişik  kafaların ütopyasında mahvedilmek istemiyorum
Ben hayatımı başkalarının düşünceleri üzerine kurmadım, kurmam
Ya kabullenirim olanları ve olacakları
Ya da baş kaldırırım korkmam
Açıkçası ben korkmam.
İstedikleri kadar ünlemli kelimeleri seçip cımbızla çıkartsınlar hayatımızdan
Bilime bağnaz bakanlarla aynı tarafta olmam.
Hele ki bu gidişata doğuracağım çocuk için değil iki kez ,
bin defa düşünürüm zamanı gelince 
Kısacası 'titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime'
 ahh ahh ağlarım ben istikbalime...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder