7 Haziran 2012 Perşembe

aç ışığı...

Diyelim ki ışık söndü..
Kimse de yok etrafta.
Düşünsen bir hayat söndü..
Hayat zaten kısa demişlerdi.
Tut ki , tüm düşüncelerin bitti..
Korkuların azaldı
Çekincelerin tükendi.
Aynı zaman da çarelerin de tabi...
O zaman ne olur halin
Var mı bir bildiğin kalbim..
Ben tahmin bile yürütmek istemem
Ama sen yaparsın bilirim
En kötü senaryodan en iyisine
En garibinden en seviyesizine sahipsin,
Bilinçaltı gibi beynine taş düşsün .
Amacın nedir ne değildir bir türlü çözemedim...
Ama yüzleşmelisin
Bir gün gelmeli yüzleşmeli, gözlerin
Duyduklarınla gördüklerin bir değilse bile
Sussan da konuşsan da varacağın yer aynıysa bile 
Yüzleşmelisin artık
Yüzleşmelisin ki gururlu olayım ben de 
Elini uzatmalısın bir tutan varsa mesela...
Kendini sakladıkça kaybeden sen oluyorsun anla artık
Dua etmeyi ne zaman ki bırakırsın 
Ne zaman ki bir şeye inanmazsın
Hayal kurmaktan sıkılırsın
İşte o zaman yandık
Ve güvenemiyorum sana
Sanki düşmansın bana , ama yüzün tanıdık
Sanki başka bakıyorsun bana...
Ya gerçekleri yüzüme vur
Ya da benimle olma 
Cümleler de kurdurma bana basmakalıp
Çünkü burası soğuk
İçim soğudu benim
Yüzüm donuk..
Gelmelisin kendine yavaştan
Aç ışığı hadi,
Sıkıldım ben,  burası hala  karanlık....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder