8 Haziran 2012 Cuma

Take care Madonna.....

    Tamam hadi gözlerimi kapatıyorum görmem çabucak yazın , paylaşın ve bitsin. Her şeyi abarttığımız gibi bunu da abartalım ve bitsin.Hislerimde , tecrübelerimde ve görüp duyduklarımda yanılmıyorsam bugün ve akabinde 3-4 gün  Madonna konserine gidenler konserden bahseden cümleler paylaşıp, konserde çekindikleri fotoğrafları sosyal paylaşım sitelerinde yayınlayıp orada olduklarını ispatlayacaklar.(Kötü bir eleştiri değil  bu insanın kendini ispatlama çabası ki koyduğum her fotoğrafta ben de bunu yapıyorumdur eminim.).Bir de yine bu aynı gruptan bağımsız hareket eden bir diğer grup 'iyi ki bir kaç şarkının sözerini ezberleyip de gitmişiz kızım/oğlum yoksa mal gibi kalacaktık ortada ' diyerekten sürü psikolojisine birer örnek verecekler..Konsere gitmeyen diğer grup ise 'keşke gitseydim' , 'keşke gidebilseydim', 'uf çok abartıldı', 'ne var yani Madonna geldiyse' ve 'ödül olarak kazandığım Madonna biletleirni satıp iyi kara geçtim , o bilete o parayı hayatta vermezdim, zengin olsam da vermezdim' olarak  5'e ayrılacaklar.
 <  bu arada en sevdiğim şarkılarından biri olan http://www.youtube.com/watch?v=YUtvUFsPA6Y  çalsın arka fonda:)>
Benimse merak ettiğim acaba gerçekten konserde Galatasaray forması giydi mi?(gidenler gitmeyenlerin bir kaçına söylemiş giymemiş ama bu sadece bir rivayet şimdilik görmeden inanmam , görsem, inansam ne olacak sanki değil mi:))Aslında sahne şovunu da merak etmiyor değilim ama nasıl olsa internete düşer mantığındayım.Tabi oradaki atmosferi yaşamak apayrı bir duygu olsa gerek ama dünyanın sonunun olmayacağının da farkındayım...
     Neyse, hadi şimdi herkes paylaşsın ne istiyorsa Facebook'ta Twitter'da , ben zaten görmem muhtemelen o haberleri atlarım.Çünkü bu ara en sevdiğim yazarlardan olan Ayşe Arman ile Cüneyt Özdemir'in <Kürtaj> tartışması adı altında 'meslektaşlarını nasıl aşağılarsın ' isimli bayağı düellolarına takmış bulunmaktayım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder