7 Temmuz 2012 Cumartesi

Ahhh be Audrey!

Haklısın Audrey,
Kim olacağıma ben karar verdim.
Neler yapacağıma,
Kime aşık olup,
Kimden bıkacağıma,
Neyle neyin arasında kalıp,
Ne sebeplerden ağlayacağıma
Bir de güleceğime...
Doğru yer mi , yanlış zaman mı
Doğru kişi derken yanlış hayat mı olacağına hep ben...
Hayal kurdum ters istikametine gittim hep..

Belki de gerçekleşmesinden çekindiğimden
Ben daha pek bir ödül alamadım senin gibi,
Daha belli ki parlayamadı yıldızım , gözlerin gibi
Ama bana da sempatiksin derler
Benim de gülüşüm içtendir bazen
Bazen de çok yapmacık gülüşler..
Ama gerçek şu ki dalga geçer gibi bakma öyle duvardan bana ,
Ben biliyorum kendimi,
Yoluna koyarım her şeyi
Sen sadece gördüğüne aldanma
Çıkarırım bu kaosun içinden kendimi....
Her daim gülerim bilirsin,
Bundan sonra pozitif olalım dedik ya hani:)

(söylemeden geçemem ben böyle;şimdi o şaşaalı tokayı, kolyeyi, küpeyi ben taksam yüzüme bakmazlardı, ama sende her şey bir ayrı, her şeyin yeri anlamlı)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder