30 Nisan 2013 Salı

Biz Severiz Kırmızı...


Öyle ya kadınız ve kırmızıyla sağlamdır bağımız. Aslında ne yapılırsa yapılsın kabullenilmiş gerçeklerden pek de öteye gidilebilinecek kadar az da değildir kırmızı sancımız.Daha 17 yaşında babasının izniyle everilen kızın beline dolanan kuşağından tutun da, 14-15 yaşında yakalanılan adet sancılarına, bunu söylerken utandırılan kızartılan yanaklardan tutun da, atılan tokatlardan kızaran yanaklara kadar.Töre cinayetlerini unutmamak gerek, hepsi borçlu en az bu diyardan göçene ,döktükleri kan  kadar. Yeri gelir şarap gibi kadın oluruz, yeri gelir üzerimizdeki kırmızı elbiseyle çok güzel dururuz.Yeri gelir saçlarımız rüzgar kokar, yeri gelir, ellerde güller kokar.Yemeğin salçalısı, kadının kalçalısına denk düşerseniz tabi sizin de şans kapınızı çalar.
Aşk olur kırmızı, kadınız aşık oluruz...Güneşin doğuşudur bazen kırmızı , severiz tabi kadınız.
Şöyle bir bakıyorum da bu uzun sürece, hayat trafiğine çıkmaya hak kazandığından beri kırmızı ışığı yeşilinden çok yanar kadının trajik bir şekilde.
Çekemeyenlere inat iddia demektir kırmızı, kadın var çekingen, kadın var iddialı...
Peki neden 'alev'lendim ben .('Alev' de kırmızı bir kadın ismidir, seksapeliteyi çağrıştırır , yasaklansın!')
Neden? Kırmızı ruj yasaklanacakmış, çünkü içinde kırmızı bir ruh barındırıyormuş ....
Neden?Ruj dişlere değdiği zaman kötü görüntü oluşturuyormuş.Mantıklı  zannedilip öne sürülen  düşünceye, tabiri caizse bahaneye  zerre kadar inanmadığımdan, bu ilginç tutum  şaşırtmadı beni ama tabi gerçeğin dışına da atmadı.
Ne mi olur yasaklansa? Çok fazla eksikliği hissedilmez, sen kaç kere gördün kırmızı ruj süren hostes, ya da şöyle sorayım sen kaç kere tahrik oldun görünce kırmızı ruj süren hostes? Kaç kere dikkatini çekti de o kırmızı, saldırıya geçtin, aldın yanına kızı? İçinden olur mu öyle şey canım diyorsun, e tabi olur mu öyle şey canım, köpek misin sen,ya da boğa mısın  en basitinden?
Ayıp!insan hısmına böyle hakaret eder mi? Yazık!

Sonra ne mi olmuş? Bilmem...Ama ben yine de her ihtimale karşı evde neyim var neyim yoksa kırmızı olan topladım,malum kafaları karıştırıp dikkatleri çekebilir, e tabi erkek milleti bu belli mi olur, kadın milleti de gariptir bazen, Allah bilir o da kırmızılarımdan huylanıverir.


Önce rujumu sürdüm güzelce.Bir adet KIRMIZI rujumuz var. Sürmeyiveririm bundan sonra, zaten özel günlerde sürüyorum ben ruj muj , boş versene senin beynin kokuşmuş...
Sonra not defterimi buldum kabı KIRMIZI ve yanında da KIRMIZI kalemi.Dedim ki bundan sonra hatırlamayayım geçmişi, zaten şu geldiğimiz durumu gördükçe hatırlamak daha da üzüyor beni.Aptal olayım, elim kalem tutmasın, cahil olayım kimsenin umurunda olmasın...


 Ojelerimi çıkardım meydana.Altı üstü iki tane KIRMIZI oje.Estetik kazandırmak amaçlı sürülür ara sıra tırnaklara; ama benim estetiğim onun dürtüsü olacaksa senin gözünde, varsın oje de olmasın, ne gerek var bunu da yasakla...
 Veeeee KIRMIZI vazom.Şimdiye kadar sadece teyzemin halime acıyıp da çiçeklerle doldurduğu bu vazo kırılsın yerle bir olsun.Neme lazım boş duruyor diye onun bunun aklına girip bana çiçek miçek yollanmasın.


Çiçekler dalında güzel dedik ama sen ona da bir bahane bulursun.
 Tabi bak KIRMIZI fularımla KIRMIZI hırkam ve KIRMIZI bluzumu da getirdim ama bence KIRMIZIyla mı daha çekici olurum ONLARSIZ mı önce bir  muhakeme yapmalısın...
KIRMIZI kupam da dikkatini çekmiştir.Çok da zararlı durmuyor zaar. Biliyor musun bir bundan vazgeçmek bana koyar.Kahve içmeliyim ki beni ayık tutsun, yoksa bu gidişle diğerleriyle bir olup, kaşla göz arası beni uyutursun:!





1 yorum: