21 Nisan 2013 Pazar

Gece- Gündüz

Gece olsun gündüz de gelir ardından.
Bahaneler sussun,
Olacaksa bir şey, olması gerektiği gibi olsun.
Olması gerekirken olmuyorsa ,zaten  kurusun
Renksiz olsun bir süre 
Sonra yine kırmızı, sarı, mor bulsun beni de.
Ama önce bir beyaz olsun ....
Sıradan da olabilir.
Sus olsun bir süre insanlar
Başım ağrıdı...
Gözüme görünmesin iyi-kötü hatıralar...
Bakasım yok,
Konuşasım olmadığı gibi...
Aslında susasım da yok,
Bakasım olmadığı gibi...
Bir şekilde dışa vurdum kendimi
Çemberin dışına çıkmak istediğimdendir belki.
İçi beni bir türlü mutlu etmedi
Dışı eder mi muamma tabi ki...
Kabuğumu yırtıp çıkalı çok oldu,
Çevreleyenden vazgeçemiyorum asıl ben.
Değerlerimden, yargılarımdan, suslarımdan, puslarımdan
Şarkılarımdan, sanrılarımdan vazgeçemiyorum...
Ellerimle itip uzaklaştıramıyorum kötü olanı etrafımdan,
Veyahut çeksem de getiremiyorum güzel olanı bazen,
belki de doğru hareketleri yapmadığımdan ya da benim olanı bir yabancıymış gibi seyretmemden.
Zamanla ilgili sıkıntılarım var
Bunu ona söyledim evet
Sert bir tavır takınmadı
Ama yine istenilen alınmadı.
Zaman diyorum zamaaaannn
Geri alınmadı, allah için ileri de sarılmadı..
Ne diyorduk, gece olsun ,renksiz olsun, hatta beyaz olsun...
Yok karıştırdım , renksiz olması gereken gece değildi ki doğru.
Ama ya olsaydı...
Ya gece renksiz olsaydı.
Şeffaf olsaydı..
Aslında dur bir dakika.
Zaten bulutları kırmızı çizen kızın aklından geçenlerdi  bunlar.
Hatta denizi turuncuya boyayan oğlanın da
Düşünüyorum da tek istediğim buydu galiba.
Bana sunulan renksiz olsun
Çizgi kalemi ve renkli boyalar da bir kenarda dursun.
İstediğim 'zaman ' gelsin,
Vişneli soda içerken ben hayallerimi kurmaya devam edeyim.
Ama önce gece olabilir sakıncası yok.
Dedim ya gündüz de gelir ardından,
Yaşadım bunu çok...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder