15 Mart 2012 Perşembe

mantığa davet!

Bak o konuyu öyle değil şöyle yapalım;
Sen şimdi gözlerini kapa, 
kulağını tıka,
ağzını da ister kapa ister kapama
biz zaten seni duymayız bir yıl daha.

Gel biz bu meseleyi şöyle halledelim
şimdi bu olay yılan hikayesi olmuş sonu gelememiş,
kimse üzerinde adam gibi düşünmemiş
ölen ölmüş kalan sağların da başını yakarız yakında
altı üstü 33 ufku geniş insan ve 2 de garson değil mi listeden düşen sonunda
yerine koyar doldururuz milleti bizim mahalleden onları da..
başkalarının yapamadığını biz mi yapacağız
salın gitsin tüm balonları
bir gün gelir patlatırız ,ayarlarız kararları.

Yaklaş yanıma bir şey söyleyeceğim
bak güzel evladım sen bu işleri bilmezsin
düz hesap ona biz 4+4+4 diyelim.
ben bile bilmiyorum ne yaptığımı zaten 
hani iyidir matematiğim
2 kere 2, 4 eder yeğenim...


____  O ağızdan bu laflar apaçık çıkıverirken
          Her şey belgelenmiş ortada duruyorken
          Bir tek kelimeyle bile o kapı kapanıyorken
          Sen daha çok düşünürsün kızına nasıl yapar da devletini sevdirirsin
          Halkına nasıl olur da gerçeği gösterirsin diye Nedim...
          İmkansızı başarabilmeyi ümit etmişsin 
          Ben daha sana ne diyim?













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder