8 Haziran 2012 Cuma

bazılarımız

Bazılarımızın bazı şeyleri yapabilmesi için, bazılarımız kendini bilmeden feda eder.
Yani biraz yer açıldığı an diğer azımız bir yere nüfus eder
Rüyanda gördüğün sahne gerçek olursa
Bil ki rüyan artık biter
Hani hayallerin birden gerçekleşirse
Yeni hayaller seni çeker.
Doyumsuzlaşırsın...
Bazılarımız bazılarımız için koltuğunu verirken
Sen her şeyinle birlikte soyutlaşırsın.
Bazılarımız derken,
Aslında sen de onların arasındasın.
Dedim ya sen hayal kurarsın
Başkaları da aynı hayali kurar
Ama sadece tek kişilik yer vardır oyunda
İkinize fazladır bir sahne ve iki aynı dünya.
Yönetmen ikinizi de ister ama birinizi seçer sonra.
Ve siz dersiniz ki 'benim için hiç sorun değil '
Arkadaşınız'ay yok olur mu öyle şey sen daha çok hak ediyorsun' der
Siz ise 'yok cidden önemli değil' dersiniz
(sizin için dünyanın sonuna bir adım daha yaklaşıyormuşsunuz gibi olsa da )
Kibarlaştıkça kendinden uzaklaşırsın.
Bu bazı insanlar diye tabir ettiğimiz grup  böyledir
Hayır demeyi bilemedikleri için
Gün geçtikçe yaşlanıverir
Düşünceleri gitgide yüzeyselleşir
Suçu üstüne alıp durmaktan ötürü
Kendini savunmayı bırakır tembelleşir.
Hem bu bazı insanlar zamanla yoruluverir
Çünkü herkese ayrı dert anlatmak
Ama her seferinde aynı derdi başka türlü anlatmaya çalışmak(hani belki anlarlar diye)
kolay değildir.
İnsana laf anlatmak dünyanın en zor şeyidir ve
her zaman başarılı değildir bu bazı insanlar....
Bazen gövdeler ayakta kalırken sözler yenilir
Bazen gözler birbirine  bakarken
Eller çoktan yön değiştirmiştir..
Aman ha şimdi bazıları bütün bunları üstüne falan alınmasın
Ben kendi bazılarımdan bahsettim
Bazen ben aynılarından oluyorum, onlardan...
Bazen de öteki bazılarından...
Kendi kafamı karıştırdım.
Neyse şunları beynine kazı bakalım küçük kız
İstediği kadar önüne yollar çıksın
İstediği kadar birileri senin elinden tutmaya çalışsın
İstediğin kadar dost düşman kazanasın,
Hiçbir gerçekten kaçamazsın ve izin ver ki
Bu koca kazan senin elindeki kepçeyle kaynasın

Hayat bir seçim ve sen ,
Seçim yapabildiğin sürece oyundasın..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder