4 Ocak 2012 Çarşamba

İzninizle içimi döküyorum yani aslında bu izni bile almama gerek yok da illa kibarlık yapacağım ya ...Sonuçta bu benim blog sayfam canım ne isterse onu yazarım , söylerim ,yerim, içerim, temizlemem, yatağımı toplamam filan, neyse konunun dışına çıkmayayım....Şimdi ben sabahtan beri Melis Danişmend'ten  'Bin Doz Öfke' yi,  Jehan Barbur'dan 'öfke'yi , Sertab Erener'den 'incelikler yüzünden'i  ve daha bir çok muadili şarkının sözlerini ta içimde yaşıyorsam bir sebebi vardır dedim, oturdum düşündüm....Çok düşünüyorum zaten o apayrı bir olay.Farkettim ki bu ara kafamı arkadaşlık durumları çok kurcalıyor, yeni yeni yelkenler açılıp, bazı hikayeler kapanıyor, gerçek diye sanılıp bazı oyunlar oynanıyor, ben hep böyle olurum diye düşünülüp gösterdiğim emek harcanıyor..Peki ben bunu hak ediyor muyum? Bence hayır  !Bakın dostlarım ben arkadaşlarımın ve dostlarımın fikirlerini önemserim, acaba bunu yapsam ne düşünür, şöyle desem yanlış anlar mı, onunla bişi yapsam öteki kıskanır mı ,şuraya çağırmayı unutursam bana kırılır mı , bununla onun arası biraz bozuk acaba kötü bir şey olur mu, o rahatsız olur mu, bu ağlar mı, o ne der, öteki üzülür mü , şimdi niye bana kötü davranıyor ki, yanlış bir şey mi yaptım yoksa yapacak mıyım, falan filan diye...Bunları düşünürüm çünkü arkadaşlıklarıma değer veririm, sizleri sonuna kadar oturur dinlerim, gerektiğinde paylaşırım düşüncelerimi gerektiğinde geri çekerim kendimi yine bu dediğim örneklerdn ötürü, gerektiğinde patavatsız olurum kalbinizi kırarım iyiliğinizi düşündüğüm sizin, göremedikleirnizi görebilme gibi bir ihtimali göz önünde bulundurduğum için, mutluluğunuza sevinirim, üzüldüğünüzde teselli ederim, sizi on yıl görmesem de kalbimdesiniz bilirim...Ama bir şey var ki çok üzülüyorum, ciddi ciddi bir iki dostumdan başka hiç kimse benim ne kadar hoşgörülü, anlayışlı ve ileri derece düşünceli bir insan olduğumun farkına varıp bana karşılığımı vermiyor, evet herşey karşılıklı değil bu dünyada özellikle arkadaşlıklarda fakar eğer ben kendimi bildim bileli böyleysem ve eğer benim  arkadaşlıklarıma verdiğim özveri hep aldığımdan fazlaysa ortada tamamen kalp kırıcı ve beyin patlatıcı  bir durum var demektir...Sadece saygı istiyorum bir de beni anlamaya çalışın....Dışarıdan deliyim meliyim belki ama ben hep böyleydim hayatınıza soktuğunuz zmanalarda da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder